Bedrijven en instanties

Wij zijn er blij mee dat er ook bedrijven, instanties, andere stichtingen en verengingen zijn die de kinderen met een beperking in Indonesië een creatief hart toedragen.

Global Goals Subsidie – Gemeente Utrecht

Aan de stichting is een subsidie van € 2.000,- ter beschikking gesteld door de Gemeente Utrecht. Lees er hier over. In 2018/2019 zullen er allerlei activiteiten plaats vinden in het kader van de doelstelling van de Gemeente Utrecht. Lees hier alvast algemene informatie over de Global Goals.

HVO-Heerhugowaard

Wat waren wij verheugd en dankbaar toen wij in juni 2018 de brief ontvingen met een toegekende donatie van € 500,- van vereniging Hergebruik voor Ontwikkelingswerk. HVO is een kringloopwinkel gevestigd in Heerhugowaard. De opbrengsten van tweedehands spullen komen ten goede aan projecten voor ontwikkelingswerk. De vereniging bestaat volledig uit vrijwilligers. Er zijn ongeveer zo’n twintig vrijwilligers werkzaam. Zo nu en dan werkt er een kracht mee die via de reclassering een alternatieve straf uitvoert.

The Thom Foundation

Wij hebben in september 2018 het geweldige en dankbare nieuws ontvangen van The Thom Foundation. Een mooie stichting die een subsidie van € 2.500 heeft toegekend aan het goede doel van stichting Creatief Hart. The Thom Foundation is een stichting die is opgericht ter nagedachtenis aan Thom Bredenbeek die als kind is overleden. Thom was een prachtig kind, sociaal, liefdevol en hulpvaardig. De oprichters/bestuursleden van The Thom Foundation hopen dat de naam van Thom op deze manier voortleeft en dat vele kinderen in de wereld hulp mogen ontvangen van deze stichting. Wij zijn ontzettend blij met dit prachtige gebaar en wij zullen deze gulle donatie dan ook dankbaar besteden.

Basisschool De Ichtus Apeldoorn

Een inzamelingsactie georganiseerd door Yanien Veenendaal.

Bedrijven en instanties:

DE48B4A7-58D2-4AC2-BD4F-A1FFA3A892A2[6]