De Wereldwijven

Vloggen voor stichting Creatief Hart

Volg oprichter / voorzitter Dewi ook op de website of facebookpagina van de Wereldwijven

Bekijk hier haar nieuwste vlog. In de aanloop naar mijn Charity-trek in Nepal die in maart 2020 gaat plaatsvinden, traint Dewi regelmatig op hoogte in Indonesië als zij daar is voor de projecten van Stichting Creatief Hart. Dit keer is de vulkaan Gede Pangrango (2985m) op Java aan de beurt.

DEWI BEKLIMT EEN VULKAAN IN INDONESIË: ‘DOORWEEKT EN UITGEPUT KWAM IK BENEDEN…’

In de aanloop naar haar Charity-trek in Nepal die in maart 2020 gaat plaatsvinden, traint Dewi regelmatig op hoogte in Indonesië als zij daar is voor de projecten van Stichting Creatief Hart. Dit keer is de vulkaan Gede Pangrango (2985m) op Java aan de beurt.Ze is echter niet helemaal ongeschonden. Door de gigantische hoeveelheid regen was de route terug bijna niet begaanbaar. Gelukkig kon Dewi nog afdalen. Wel volledig doorweekt, met schade aan haar spullen, twee gekneusde vingers en best wel uitgeput vanwege een slapeloze nacht op de vulkaan door de keiharde regen, onweer en water in de tent. Niettemin was het de moeite waard voor een prachtig uitzicht en een goede training. Het waren een paar spannende avontuurlijke dagen!

Geplaatst door De Wereldwijven op Donderdag 16 januari 2020