December Loterij

Doe mee en maak kans op een leuke prijs

De maand december staat voor velen in het teken van cadeautjes geven aan elkaar. Wij van stichting Creatief Hart hebben nog een leuk idee voor een cadeautje voor een hele groep kinderen, die daar heel blij mee zullen zijn. Draag jij de kinderen met een beperking in Indonesië een warm hart toe? Geef dan een donatie én maak op Tweede Kerstdag kans op een prijs! Hoe het verder werkt, wordt hieronder uitgelegd.

Prijzen met Indonesische tint

Wat er te winnen valt, dat verklappen we niet. Maar het zal leuk, bruikbaar en lekker zijn!
1. We verloten twee prijzen onder de personen die € 5,- hebben gedoneerd.
2. We verloten een grotere prijs onder de personen die meer dan € 10,- hebben gedoneerd.
3. We verloten een nog iets grotere prijs onder de personen die meer dan € 15,- hebben gedoneerd.

De personen die maandelijks doneren, doen automatisch mee met de loterij.

Doneren kan via deze betaalmodule.

♥ Als je een donatie hebt gegeven via de betaalmodule, mag je meedoen met de loterij. Spannend!
♥ Vul bij betaling een e-mail in zodat we contact kunnen opnemen met je, of stuur een e-mail naar stichtingcreatiefhart@gmail.com met daarin je naam en adres.
♥ Als je hebt gedoneerd, ontvang je een e-mail met een ordernummer. Dit ordernummer wordt gekoppeld aan jouw lotnummer.
♥ Je krijgt tussen 21 december en 25 december 2019 een e-mail terug met een lotnummer.
♥ De bekendmaking van de winnende loten zullen we op Tweede Kerstdag, samen met de kindjes op ons creatief educatiecentrum op Bali, delen via een video zodat iedereen kan zien dat de loterijtrekking eerlijk is verlopen.

Is jouw lotnummer getrokken? We zullen je daarna zo snel mogelijk informeren over de verzending van jouw prijs. Die ontvang je dan in de maand januari 2020.

We willen de kinderen met een beperking die in afgelegen dorpen wonen en die niet naar ons creatief educatiecentrum kunnen komen, op locatie creatieve educatie geven. Ook willen we meer creatieve workshops aanbieden op ons project in Gianyar, voor de kinderen met o.a. down syndroom en doofheid die in het opvangtehuis Ikang Papa verblijven.

Alvast bedankt voor jouw December-gift!

Hartelijke groet van,

Het bestuur van stichting Creatief Hart en het Team uit Indonesië.

* LET OP *

⇒ Als je wil meedoen met de loterij, doneer via de betaalmodule dan niet anoniem. Anders kunnen we niet zien wie je bent.
⇒ Bij de bekendmaking noemen we alleen de winnende lotnummers. We zullen de winnaars daarna benaderen of we de naam mogen publiceren.
⇒ Heb je tussen 21 december 2019 en 25 december geen lotnummer ontvangen? check dan even je Spam box.
⇒ De prijzen worden niet gefinancierd met donatiegeld, dus alle ontvangen donaties gaan naar het goede doel van de stichting.
⇒ Jouw gegevens gebruiken we alleen voor deze actie. Wij verwijzen naar ons privacybeleid.