Foto en video Creatief Centrum

Hier zien jullie allerlei foto’s en video’s van de creatieve lessen op het Creatief eduatief centrum: Yayasan Hati Yang Kreatif. Op 13 augustus 2018 zijn wij gestart hiermee. Wil je op de hoogte blijven? De Facebookpagina stichting Creatief Hart is openbaar te bekijken, maar voor mooie updates, meer foto’s en video’s, en om alle toffe activiteiten in de gaten te kunnen houden, is het veel leuker om de pagina te liken!

We zijn op tijd begonnen met de eerste klas van vandaag. Dit is toch mooi. Ook de ouders kunnen hier leren. Precies volgens ons projectplan. We started on time with the first class for today. This is beautiful. The parents can also learn here. Exactly according to project plan. Kami memulai kelas pertama kami tepat waktu hari ini. Bagus sekali. Orang tua juga bisa belajar disini. Benar-benar sesuai rencana.

Geplaatst door Stichting Creatief Hart op Woensdag 22 augustus 2018

De kids zijn alweer lekker bezig met les in bamboo schilderen. Deze kinderen met o.a. autisme, komen niet goed mee op school omdat ze niet de juiste ondersteuning krijgen. Sommigen gaan gelukkig wel al naar een speciale school voor basis onderwijs. Het is een mooie op- of aanvulling, de wekelijkse creatieve lessen voor hun focus en fijne motoriek. Ze kunnen het heus wel en wat zijn ze blij!Bedankt voor het videomateriaal Rundung (locatiemanager), Maitri (crea lerares) en Alvi (trouwe vrijwilliger).The kids are already busy with the lesson in bamboo painting. These children (e.g. autism) do not come along well at school because they do not get the right support. Some are fortunate to go to a special school for primary education. It is a valuable alternative or addition, the weekly creative class for their focus and fine motor skills. And they are good and happy!Thanks for the video material Rundung (location manager), Maitri (crea teacher) and Alvi (loyal volunteer).

Geplaatst door Stichting Creatief Hart op Dinsdag 18 september 2018