Charity Runs

Ga de uitdaging aan en hardloop voor stichting Creatief Hart!

Wil jij je op een sportieve manier inzetten voor ons goede doel en wil je dit doen met een sponsorloop (welke dan ook)? Hardloop dan mee voor stichting Creatief Hart! Deel het ons mee per e-mail of via het contactformulier. Geef daarbij aan welke afstand je doet. Alles is goed maar als je helemaal los wilt gaan, doe dan de (halve) marathon! Wij nemen na jouw bericht contact met je op.

Je krijgt van ons een mooi stichting Creatief Hart loop-shirt waarin je kan hardlopen.

De eerstvolgende run waar Stichting Creatief Hart ook van de partij is, is de “Groet uit Schoorl Run” op 10 februari 2019. Wil je ook meedoen met ons? Laat het ons dan weten!

Wat vragen wij van jou

Laat in jouw omgeving weten dat je meedoet aan een leuke sportieve sponsoractie.

Ook vragen wij jou om zoveel mogelijk sponsorgeld op te halen. Laat je familie, vrienden, kennissen en collega’s weten dat je gaat hardlopen voor kinderen in Indonesië met een lichamelijke of verstandelijke beperking, en wie weet willen zij wel een mooie donatie geven. Je kunt ook zelf een actiepagina starten en jouw uitdaging delen via social media. Het is echt heel makkelijk.

Als mensen jou willen sponsoren kan je één sponsor pot maken en dat achteraf naar de stichting overmaken of je laat mensen naar de stichting overmaken via NL55 RABO 0110 2749 70 t.n.v. Stichting Creatief Hart, o.v.v. sponsorloop – jouw naam.

Het doel van deze stichting Creatief Hart Charity Run

Je gaat sponsorgeld ophalen zodat er voor deze kinderen voldoende mogelijkheden gecreëerd kunnen worden om zich persoonlijk te ontwikkelen, hun zelfredzaamheid en zelfvertrouwen te vergroten en om te leren hun eigen inkomsten te genereren. Dit alles kan bereikt worden met creatieve therapie. Financiële ondersteuning is hard nodig voor het realiseren van ons project “Creatief Educatief Centrum“. Deze kinderen verdienen ook een kans binnen de Indonesische maatschappij en economie, zij hoeven niet weggestopt te worden vanwege hun beperkingen, want het is bewezen dat zij kunnen en ook heel graag willen.

Meer informatie nodig? Lees hier waarvoor je gaat Charity hardlopen. Help jij ons mee!?

Alvast ‘hart’elijk bedankt voor je inzet!

Wil je niet hardlopen maar een andere deelnemer die hardloopt voor de stichting, wel sponsoren? Ook dat is van hart welkom! Je kan jouw donatie overmaken op het rekeningnummer van stichting Creatief Hart o.v.v. Sponsorloop  – naam deelnemer.

CPC Loop Den Haag, 11 maart 2018

Voor de charityrun op 11 maart 2018 danken wij Jelle Meer (alias Sonny) Meer en Jan Joris Bol (beiden 21km) die samen met penningmeester Sammie van der Hooft (5km) keihard hun best hebben gedaan. De opbrengst van de Charity run is € 235,-. Daar zijn wij ontzettend blij mee. Ook danken wij de stichting Creatief Hart supporters. Het was een gezellige dag om naar terug te kijken.

CPC Loop Den Haag, 11 maart 2014

Op 9 maart 2014 heeft Dewi (voorzitster van de stichting) de halve marathon gerend. Ja ja! Ondanks een flinke val op de 10 km toch nog de finish gehaald.

Nog 7 sportievelingen hebben zich ook ingezet voor deze inzamelingsactie: Rutger Bakelaar (halve marathon), Annet Kruisdijk, Paula Melchers-Leal Alves, Fred Heeremans en Giebert Schoone (10 km), Monica Csizmarik en Michiel Schoone (5 km). Het was een succes. Prachtig weer, heerlijke sfeer, goede inzet en een mooie opbrengst aan sponsorgeld van € 348,-!

Met dank aan Ilove Stoer (ilovestoer.nl) die mooie hardloopshirts beschikbaar heeft gesteld. Dank je wel Stacey!

Wij bedanken alle hardlopers en aanmoedigers voor hun enthousiasme. Tot ziens op de volgende run!

CPC loop 2 CPC loop 1

In 3x de Marathon + ietsje meer

september runs

Wij hebben weer hardgelopen, dit keer voor het nieuwe project van Stichting Creatief Hart, ‘een creatief centrum’ op Bali voor kinderen met een lichamelijke en psychische beperking. Wij willen onze hardlopers Menno van der Eem en Fred Heeremans en onze sponsors hartelijk bedanken!
Op 7 september te Zeist de Panbosloop van 12 km
Op 13 september de Pierloop te Velsen van 15 km
Op 21 september de Dam tot Dam van 16 km

In totaal dus 43 kilometer!

De ‘dam-tot-dam loop Zaandam, 22 september 2013

Op 22 september 2013 heeft Dewi (voorzitster) samen met 2 vrienden van de stichting, Martijn van den Berg en Fred Heeremans, de Dam tot Damloop 2013 (16,1 km) getrotseerd. Het was voor alledrie de 1e keer dat ze mee deden met een georganiseerde run, dus dubbel zo spannend. De voorzitter heeft zelf een mooie tijd neergezet, 1:34:18.

Namens Stichting Creatief Hart en de kinderen van Indonesie wil de stichting iedereen hartelijk bedanken die ons gesponsord heeft, mooie opbrengst! Het was een dubbel succes!

foto dam tot damloop2013

De opbrengst van deze actie is steeds bestemd voor het aanschaffen van hulmiddelen om het doel van de stichting te verwezenlijken.