Charity Runs

Wil je ook hardlopen als inzamelingsactie voor het goede doel van stichting Creatief Hart? Lees hier hoe je dat kan doen.

Utrecht marathon, 12 mei 2019

Dit jaar waren Jelle, alias Sonny, en Jan Joris wederom enthousiast om hard te lopen voor stichting Creatief Hart, en wel de halve marathon. Helaas werd Jan Joris geveld door een fikse verkoudheid, en dan is hardlopen tussen duizenden mensen niet echt prettig. Daarom heeft hij besloten om niet op 12 mei, maar de dag ervoor hard te lopen om toch die halve marathon te halen. En het is hem gelukt, binnen de twee uur! Ontzettend trots op hem dat hij, ondanks dat hij niet fit was, zich heeft ingespannen voor stichting Creatief Hart! Dank je wel Jan Joris!

Sonny heeft wel op 12 mei hardgelopen en hij kreeg steun van enthousiaste supporters. Het was een prachtige dag. Hij heeft een bedrag van € 225,- weten op te halen.

Lees hier zijn dankwoord;

“Hallo iedereen!

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie leuke aanmoedigende berichtjes de afgelopen week in de aanloop naar de sponsorloop, dat heeft me echt een geweldige boost gegeven!

Afgelopen zondag 12 mei was het zover en liep ik onder toeziend oog van de meegereisde en aanwezige supporters de halve marathon voor Stichting Creatief Hart in Utrecht. Anders dan de nieuwsberichten misschien deden vermoeden bleef ik op het parcours, en kon ik voor mezelf sportief gezien een prachtige tijd (01:44:32) neerzetten!

Ondanks dat het sportieve aspect op zo’n dag natuurlijk de boventoon voert, was het uiteindelijk de bedoeling om zoveel mogelijk sponsoren te vinden voor de stichting en om voor nog meer naamsbekendheid te zorgen. Het is belangrijk dat de stichting haar missie de komende jaren kan voortzetten: het aanbieden van creatief onderwijs aan kansarme kinderen in Indonesië door met haar projecten, die kleinschalig geleid worden door lokale mensen, de bewustwording én de zelfredzaamheid van de kinderen en families te vergoten.

Jullie reacties op mijn oproep op Facebook en op de werkvloer de afgelopen week waren hartverwarmend en tonen eens te meer aan, dat je door samen de aandacht te bundelen een daadkrachtige vuist kunt maken. Dat heeft er voor gezorgd dat er een schitterend bedrag van 225 euro(!) bij elkaar is gebracht! Ik wil iedereen die op wat voor manier zijn of haar steun kenbaar heeft gemaakt via deze weg van harte bedanken! Terima kasih banyak ️

Salam hangat (warme groet), Sonny”

En uiteraard danken wij Sonny hartelijk voor zijn geweldige inzet en enthousiasme voor stichting Creatief Hart!

CPC Loop Den Haag, 11 maart 2018

Voor de Charity run op 11 maart 2018 danken wij Jelle en Jan Joris (beiden 21km) die keihard hun best hebben gedaan. Ook onze penningmeester Sammie deed mee (5km). De opbrengst van de Charity run is € 235,-. Daar zijn wij ontzettend blij mee. Ook danken wij de stichting Creatief Hart supporters. Het was een gezellige dag om naar terug te kijken. Bekijk hier de video.

CPC Loop Den Haag, 11 maart 2014

Op 9 maart 2014 heeft Dewi (voorzitster van de stichting) de halve marathon gerend. Ja ja! Ondanks een flinke val op de 10 km toch nog de finish gehaald.

Nog 7 sportievelingen hebben zich ook ingezet voor deze inzamelingsactie: Rutger Bakelaar (halve marathon), Annet Kruisdijk, Paula Melchers-Leal Alves, Fred Heeremans en Giebert Schoone (10 km), Monica Csizmarik en Michiel Schoone (5 km). Het was een succes. Prachtig weer, heerlijke sfeer, goede inzet en een mooie opbrengst aan sponsorgeld van € 348,-!

Met dank aan Ilove Stoer (ilovestoer.nl) die mooie hardloopshirts beschikbaar heeft gesteld. Dank je wel Stacey!

Wij bedanken alle hardlopers en aanmoedigers voor hun enthousiasme. Tot ziens op de volgende run!

CPC loop 2 CPC loop 1

In 3x de Marathon + ietsje meer

september runs

Wij hebben weer hardgelopen, dit keer voor het nieuwe project van Stichting Creatief Hart, ‘een creatief centrum’ op Bali voor kinderen met een lichamelijke en psychische beperking. Wij willen onze hardlopers Menno van der Eem en Fred Heeremans en onze sponsors hartelijk bedanken!
Op 7 september te Zeist de Panbosloop van 12 km
Op 13 september de Pierloop te Velsen van 15 km
Op 21 september de Dam tot Dam van 16 km

In totaal dus 43 kilometer!

De ‘dam-tot-dam loop Zaandam, 22 september 2013

Op 22 september 2013 heeft Dewi (voorzitster) samen met 2 vrienden van de stichting, Martijn van den Berg en Fred Heeremans, de Dam tot Damloop 2013 (16,1 km) getrotseerd. Het was voor alledrie de 1e keer dat ze mee deden met een georganiseerde run, dus dubbel zo spannend. De voorzitter heeft zelf een mooie tijd neergezet, 1:34:18.

Namens Stichting Creatief Hart en de kinderen van Indonesie wil de stichting iedereen hartelijk bedanken die ons gesponsord heeft. Een bedrag van € 175 is een mooie opbrengst! Het was een dubbel succes!

foto dam tot damloop2013

De opbrengst van deze actie is steeds bestemd voor het aanschaffen van hulmiddelen om het doel van de stichting te verwezenlijken.

Voor meer informatie over onze sponsors, klik dan door naar deze pagina.

Stichting Creatief Hart

Maak het verschil