CPC Loop Den Haag

Ga de uitdaging aan en doe mee met de charity-run!

cpc-2017Wil jij je op een sportieve manier inzetten voor ons goede doel en wil je dit doen met een sponsorloop? Hardloop dan mee op 11 maart 2018 tijdens de NN CPC Loop Den Haag met bestuurslid van de stichting, Sammie van der Hooft!

Stuur een e-mail of geef jezelf op via het contactformulier. Je ontvangt van ons dan een formulier voor aanvullende informatie. Wij dragen zorg voor jouw inschrijving. Dus, doe jij mee met de 5Km of 10Km?

Als je juist helemaal los wilt gaan, doe dan de halve marathon!

Wat vragen wij van jou

Het lijkt ver weg, 11 maart 2018, maar dan heb je wel nog mooi even de tijd om te trainen en in jouw omgeving te laten weten dat je meedoet aan een leuke sportieve sponsoractie

Als jij mee hardloopt voor stichting Creatief Hart, hoef jij het inschrijfgeld niet te betalen. Maar wij vragen jou wel om zoveel mogelijk sponsorgeld op te halen. De opbrengst gaat uiteraard naar het goede doel van de stichting.

Laat je familie, vrienden, kennissen en collega’s weten dat je gaat hardlopen voor kinderen in Indonesië met een lichamelijke of verstandelijke beperking, en wie weet willen zij wel een mooie donatie geven. Je kunt ook zelf een actiepagina starten en jouw uitdaging delen via social media. Als je je hebt aangemeld, zullen wij uitleggen hoe je dat via een platform kunt doen. Het is echt heel makkelijk.

Het doel van deze stichting Creatief Hart Charity Run

Je gaat sponsorgeld ophalen zodat er voor deze kinderen voldoende mogelijkheden gecreëerd kunnen worden om zich persoonlijk te ontwikkelen, hun zelfredzaamheid en zelfvertrouwen te vergroten en om te leren hun eigen inkomsten te genereren. Dit alles kan bereikt worden met creatieve therapie. Financiële ondersteuning is hard nodig voor het realiseren van ons project “Creatief Educatief Centrum”. Deze kinderen verdienen ook een kans binnen de Indonesische maatschappij en economie, zij hoeven niet weggestopt te worden vanwege hun beperkingen, want het is bewezen dat zij kunnen en ook heel graag willen.

Meer informatie nodig? Lees hier waarvoor je gaat Charity hardlopen. Help jij ons mee!?

Alvast ‘hart’elijk bedankt voor je inzet en dan zien wij jou op 11 maart 2018 in Den Haag

Wil je niet hardlopen maar Sammie, of een andere deelnemer die hardloopt voor de stichting, wel sponsoren? Ook dat is van hart welkom! U kunt uw donatie overmaken op het rekeningnummer van stichting Creatief Hart o.v.v. Sponsorloop CPC2018-naam deelnemer.

Opmerking: deze sponsorloop is niet in samenwerking met de organisatie van de NN CPC Loop DH.

———————————-

Oud bericht:

Halve Marathon 2014

Op 9 maart 2014 heeft Dewi (voorzitster van de stichting) de halve marathon gerend. Ja ja! Ondanks een flinke val op de 10 km toch nog de finish gehaald.

Nog 7 sportievelingen hebben zich ook ingezet voor deze inzamelingsactie: Rutger Bakelaar (halve marathon), Annet Kruisdijk, Paula Melchers-Leal Alves, Fred Heeremans en Giebert Schoone (10 km), Monica Csizmarik en Michiel Schoone (5 km). Het was een succes. Prachtig weer, heerlijke sfeer, goede inzet en een mooie opbrengst aan sponsorgeld van € 348,-!

Met dank aan Ilove Stoer (ilovestoer.nl) die mooie hardloopshirts beschikbaar heeft gesteld. Dank je wel Stacey!

Wij bedanken alle hardlopers en aanmoedigers voor hun enthousiasme. Tot ziens op de volgende run!

CPC loop 2 CPC loop 1