Fiets met ons mee

Op een sportieve manier proberen wij mensen te enthousiasmeren voor ons doel. Ook fietsacties horen daarbij.

Gerrie Knetemann Classic 2016

Wij hadden weer een fietsactie gepland en wel op zondag 11 September 2016 tijdens de Gerrie Knetemann Classic. Met 11 deelnemers hebben wij een ontzettend mooi bedrag binnen gehaald, namelijk: € 1.890,-!

De volgende sportievelingen deden mee:

• Menno van der Eem, Cees Geerlings en Jorgen Ouwehand: 160 km wielertocht
  • Barry Groot, Theo Kruijer, Ruurd Smeets, Mariska Molenaar, Fred Heeremans, Michiel Kok, Joep Smit, Dewi Deijle: 75 KM wielertocht

Het was een leuke dag, we hadden goed weer en dan ook nog eens een hoog bedrag aan sponsorgeld opgehaald. Wij zijn ontzettend blij met de enthousiaste en gemotiveerde inzet van alle deelnemers en willen hen dan ook ontzettend bedanken.

Alle personen die deze sportievelingen hebben gesponsord, uiteraard ook ‘hart’elijk bedankt!

Jan Janssen Classic 2015

jjc2015

Op 20 juni 2015 heeft stichting Creatief Hart met een aantal vrienden gefietst tijdens de Jan Janssen Classic 2015 en € 620,- aan sponsorgeld opgehaald. De voorzitster Dewi deed mee met de 75 km wielertocht. Wij willen wij onze fietsvrienden bedanken voor hun sportieve inzet:

• Menno van der Eem, Cees Geerlings en Jorgen Ouwehand: 150 km wielertocht
  • Barry Groot: 125 KM wielertocht
  • Eva en Erik: 90 KM mountainbike tour

Voor meer informatie over onze sponsors, klik dan door naar deze pagina.