Verzin een actie

Wil jij jouw eigen steentje bijdragen en ons steunen door zelf een sportieve of ludieke inzamelingsactie op te zetten voor het goede doel van stichting Creatief Hart? Dat kan!

Lijkt het jou leuk om zelf iets te organiseren ten behoeve van het goede doel van de stichting? Pak dan nu deze kans aan en draag op jouw manier een steentje bij! Hiermee kun je een heleboel kinderen met een lichamelijke of verstandelijke beperking in Indonesië erg blijk maken. Wij kunnen alle hulp goed gebruiken.

Een (uitdagende) sportactie zoals fietsen, schaatsen, zwemmen, wandelen of als je niet zo sportief bent, een leuke/ludieke actie op een school, op je werk, op een markt, bedenk het maar. Een inzamelingsactie met een groep is nog mooier en nog gezellig ook! Wij staan open voor alle creatieve, leuke en ook uitdagende ideeën.

Heb jij een leuk creatief idee voor een inzamelingsactie? Deel deze dan vooral met ons. Je kan jouw idee sturen via het contactformulier. Wij vragen namelijk wel om jouw idee met ons te bespreken zodra er enige kosten(dekkende) aspecten of mogelijke risico’s bij komen kijken (denk aan kosten voor een locatie, of als je een sportieve actie wilt opzetten met enige risico gevaren voor de gezondheid). Dit in verband met het feit dat wij transparant moeten zijn in alles wat wij doen, om zeker te weten dat de stichting nergens aansprakelijk voor kan worden gesteld, en om misverstanden te voorkomen.

Wij kijken uit naar jouw idee!

Lees hier over onze Missie & Visie, en over het Creatief Educatief Centrum, dan weet je waarvoor je een inzamelingsactie gaat opzetten.

Hartelijke groet,

Het bestuur van stichting Creatief Hart