Verzin een actie

Wil jij jouw eigen steentje bijdragen en ons steunen door zelf een sportieve of ludieke inzamelingsactie op te zetten voor het goede doel van stichting Creatief Hart? Dat kan!

Regelmatig vragen wij of mensen willen deelnemen aan een “Charity run” voor het goede doel van de stichting, zoals op 11 maart 2018 met de CPC loop Den Haag. Echter, niet iedereen kan hardlopen maar wil misschien wel op een andere manier helpen. Wij kunnen alle hulp goed gebruiken.

Lijkt het jou leuk om iets te organiseren ten behoeve van het goede doel van de stichting? Pak dan nu deze kans aan en draag op jouw manier een steentje bij! Hiermee kun je een heleboel kinderen met een lichamelijke of verstandelijke beperking in Indonesië erg blijk maken. Een andere uitdagende sportactie zoals fietsen, schaatsen, zwemmen, wandelen of als je niet zo sportief bent, een leuke/ludieke actie op een school, op je werk, op een markt, bedenk het maar. Een inzamelingsactie met een groep is nog mooier en nog gezellig ook! Wij staan open voor alle creatieve, leuke en ook uitdagende ideeën.

Heb jij een leuk creatief idee voor een inzamelingsactie? Deel deze dan vooral met ons. Je kan jouw idee sturen via het contactformulier. Daarna zullen wij samen met jou bekijken hoe wij een en ander kunnen vormgeven of dat je het zelfstandig doet. Wij kijken uit naar jouw idee!

Lees hier over onze Missie & Visie, en over het Creatief Educatief Centrum, dan weet je waarvoor je een inzamelingsactie gaat opzetten.

Hartelijke groet,

Het bestuur van stichting Creatief Hart