Na-zomer middag 2019

Kom nazomeren met Stichting Creatief Hart

Tijd voor een feestje met een Indonesisch tintje en in tropische sferen! Welkom vrienden en supporters van Stichting Creatief Hart.

Het jaarlijks feest voor donateurs, vrienden en andere supporters van stichting Creatief Hart, met een leuk programma voor de kids (en volwassenen). Ook is er een marktverkoop van wat handgemaakte crea’s door de kinderen van Yayasan Hati yang Kreatif, ons creatief educatie centrum in Noord-Bali. De opbrengst gaat naar de kinderen!

Het feest vindt plaats op een locatie waarin we ons in tropische sferen zullen begeven: het sportcafé Tropical in Utrecht. Goed te bereiken met OV en de auto (er is genoeg parkeergelegenheid). Zie hier de wegwijzer voor als je met het OV gaat. Routebeschrijving Sport Cafe Tropical

Het wordt super gezellig. Wacht niet te lang met opgeven!

Opgeven graag via: het evenement op Facebook of via e-mail stichtingcreatiefhart@gmail.com.
Kosten vooraf betalen: IBAN: NL 55 RABO 0110 2749 70, t.n.v. Stichting Creatief Hart o.v.v. Feest 21sept19 én graag aantal volwassenen en kinderen vermelden. Bijv: 2xV en 2xK.

Voor de na-zitters: helaas is de locatie na ons feest alweer verhuurd. Dus voor de personen die willen nazitten of met een groepje elders nog willen eten, dan is Utrecht binnenstad binnen handbereik.