CPC Loop Den Haag

Ga jij de uitdaging aan en doe jij mee met onze charity-run op 12 maart 2017?

cpc-2017Ook wij zijn weer van de partij bij de NN CPC Loop Den Haag. Wil jij je op een sportieve manier inzetten voor ons goede doel en wil je dit doen met een sponsorloop? Hardloop dan mee op 12 maart 2017! Stuur een e-mail en geeft je bij ons op. Zet in deze email je naam, adres, telefoonnummer, en het aantal km dat je wilt gaan hardlopen. Wij dragen zorg voor jouw inschrijving. Je hoeft het inschrijfgeld niet te betalen.

Wij vragen je wel om minimaal € 150,- aan sponsorgeld te op te halen. De opbrengst gaat uiteraard naar het goede doel van stichting Creatief Hart.

Het lijkt ver weg, 12 maart 2017, maar dan heb je wel nog mooi even de tijd om te trainen en in jouw omgeving te laten weten dat je meedoet aan een leuke sportieve sponsoractie. Laat je familie, vrienden, kennissen en collega’s weten dat je gaat hardlopen voor kinderen in Indonesië met een lichamelijke of geestelijke beperking en wie weet willen zij wel een financiële bijdrage leveren. Je kunt ook zelf een actiepagina starten en jouw inzet delen via social media. Het doel is: je wilt sponsorgeld ophalen zodat er voor deze kinderen voldoende mogelijkheden gecreëerd kunnen worden om zich onder andere persoonlijk te ontwikkelen, aan hun fijne motoriek te werken, hun zelfredzaamheid en zelfvertrouwen te vergroten en om te leren hun eigen inkomsten te genereren. Dit alles kan bereikt worden met creatieve therapie. Financiële ondersteuning is hard nodig voor het uitbreiden van het sociaal creatief centrum waar deze kinderen creatief les krijgen en waarvoor ook goede (creatieve) begeleiding voor nodig is. Deze kinderen verdienen ook een kans binnen de Indonesische maatschappij en economie, zij hoeven niet weggestopt te worden vanwege hun lichamelijke beperking want het is bewezen dat zij kunnen en ook heel graag willen. Help jij ons mee!?

Alvast ‘hart’elijk bedankt voor je inzet en dan zien wij jou op 12 maart 2017 in Den Haag!

Opmerking: deze sponsorloop is niet in samenwerking met de organisatie van de NN CPC Loop DH.

Oud bericht:

Op 9 maart 2014 heeft Dewi (voorzitster van de stichting) zich ingezet tijdens de halve marathon. Ondanks een flinke val op de 10 km toch nog de finish gehaald. Nog 7 sportievelingen hebben zich ook ingezet voor deze inzamelingsactie: Rutger Bakelaar (halve marathon), Annet Kruisdijk, Paula Melchers-Leal Alves, Fred Heeremans en Giebert Schoone (10 km), Monica Csizmarik en Michiel Schoone (5 km). Het was een succes. Prachtig weer, heerlijke sfeer, goede inzet en een mooie opbrengst aan sponsorgeld van € 348,-!

Met dank aan Ilove Stoer (ilovestoer.nl) die mooie hardloopshirts beschikbaar heeft gesteld.

Wij bedanken alle hardlopers en aanmoedigers voor hun enthousiasme. Tot ziens op de volgende run!

CPC loop 2 CPC loop 1

BANK IBAN: