Overige inzamelingsacties

Eindejaarsfeest 2016 georganiseerd door stichting Creatief Hart

Op 17 december 2016 vond de eindejaarborrel plaats in Rotterdam, georganiseerd door ons. Onder de aanwezigen waren geadopteerden uit o.a. Indonesië en vrienden. Het doel was: uiteraard de stichting onder de aandacht brengen, maar vooral een gezellig samenzijn. En dat is gelukt met zo’n 45 aanwezigen. Een mooi clubje bij elkaar, met aandacht voor alles wat op het programma stond. We hadden een loterij met mooie prijzen. Van LARASbag hebben wij een hele mooie Batik tas gekregen t.w.v. 80,-, wij zijn enorm blij en dankbaar voor dit mooie gebaar. Zie www.LARASbags.com.

Ook hebben wij eerder een paar grote en volle dozen met hele mooie canvas foto’s gekregen van vrienden van de stichting, Utung Buter en Fiona Vorrik. Voor de loterij hadden wij er een paar ter beschikking gesteld. Verder hadden wij nog kwalitatief hoogwaardige decoratieve spullen uit Indonesië. Het was een mooi feestje. Zelfs de eigenaar van de locatie (Café Tom Tom) die achter de bar stond, vertelde ons achteraf dat het een heel bijzonder feest was.

Wij hadden een optreden van Wendy Maria en Jacco, voor een hele kleine prijs hebben zij een ontzettende mooie performance gegeven. Een performance die enorm goed binnenkwam bij het publiek, maar dat was te verwachten. Inger Irawati en Supri Yanto deden als duo een act, ook een hele emotionele gewaarwording. Taike Bemelmans, Yanien Veenendaal en Marian Kraaijenhof hadden weer heerlijke Indo bites gemaakt en DJ Miss Hayes heeft kosteloos de avond voorzien van een prima beat. Met dank aan Marcus Gaul die mooie foto’s heeft gemaakt en die de dag daarna via FB flink zijn gedeeld met enthousiaste teksten. Erg leuk. Een mooi feest om naar terug te kijken.

FullSizeRender2   FullSizeRender

Vlooienmarkt oktober 2015

Ook dit maar eens proberen, het voltallige bestuur op de markt. Koud, maar gelukkig wel gezellig! Wij bedanken iedereen die spullen en kleding hebben afgeleverd voor de marktverkoop.

collage markt

Eindejaarsfeest Indonesian Adoptees Worldwide (IAW) 2014

Wij waren wederom van de partij op het eindejaarsfeest van IAW in Rotterdam, dit keer op 27 december 2014. Wat een super feest in de Witte Aap georganiseerd door Ana van Keulen!

Een goede partycrew, Indonesische hapjes, heel veel kroepoek (gesponsord door Go-Tan) en leuke optredens van de band X-Entric, Ricky Risolles en Rosmini Intan met haar Zumba act.

Ook hielden wij een ‘hart’elijk woordje over ons goede doel en activiteiten. Daarna hebben wij leuke spullen uit Indonesië geveild.

veilingMet dank aan de vrienden van de stichting die spullen voor deze veiling hebben meegenomen of verstuurd vanuit Indonesië! Iedereen die met een item naar huis is gegaan, veel plezier ermee.

In 3x de Marathon + ietsje meer!

Wij hebben weer hardgelopen, dit keer voor het nieuwe project van Stichting Creatief Hart, ‘een creatief centrum’ op Bali voor kinderen met een lichamelijke en psychische beperking. Wij willen onze hardlopers Menno van der Eem en Fred Heeremans en onze sponsors ‘ hart’ elijk bedanken!september runs

Op 7 september te Zeist de Panbosloop van 12 km
Op 13 september de Pierloop te Velsen van 15 km
Op 21 september de Dam tot Dam van 16 km

In totaal dus 43 kilometer!

Eindejaarsborrel Rotterdam en loting 2013

Stichting Creatief Hart was uitgenodigd voor het eindejaarsfeest van Indonesian Adoptees Worldwide in Rotterdam op 28 december 2013. Een feest waar veel mensen aanwezig waren die oorspronkelijk uit Indonesië komen of een link hebben met het land. Stichting Creatief Hart heeft op deze avond haar goede doel toegelicht en een loting gehouden. De 1e prijs was een dinercheque (te besteden in een Indonesisch restaurant) van € 30 en de 2e prijs was er een van € 20,-. De dinercheques zijn beschikbaar gesteld door Selected Indonesian Restaurants (SIR). Met deze sponsoring waren wij natuurlijk erg blij!

fotocomilatie eindejaarsfeest

BANK IBAN: