Sponsors en donateurs

Stichting Creatief Hart bedankt alle personen die vanaf de oprichting van de stichting een (financiële) bijdrage hebben geleverd ten behoeve van het doel waarvoor de stichting is opgericht. Persoonlijk bedankt Dewi, oprichter van deze stichting, de personen die het tijdens de startfase (kosteloos) mogelijk hebben gemaakt om het uiterlijk van de stichting vorm te geven, en nog steeds ondersteuning bieden als dat nodig is.

André Koppenaal (WebPlus Hosting Design Edit & Hosting), Barry Groot (Grafisch ontwerper).

Verder bedanken wij alle personen die een financiële bijdrage hebben geleverd bij een van onze inzamelingsacties en bijeenkomsten. Wij zullen hieronder de sponsors noemen die bij ons bekend zijn. Er zijn echter ook personen die hun donatie eerst hebben gegeven aan de persoon die voor een bepaalde inzamelingsactie geld inzamelde, en die het bedrag daarna in één keer aan de stichting overmaakte. Denk aan een deelnemer van een fietsactie voor de stichting en die aan vrienden, collega’s en familie heeft gevraagd om hem of haar te sponsoren. Helaas weten wij dus niet altijd wie die personen zijn die voor een inzamelingsactie hebben gesponsord. Ook ontvangen wij regelmatig donaties van personen die anoniem willen blijven. Niettemin, wij bedanken al deze personen natuurlijk ook van harte!

Donateurs die maandelijks een bedrag doneren: Jeroen W., Cynthia Martens-Kompier, Annet Kruisdijk, Fam. P.M.J. van der Hooft.

Voor onze inzamelingsacties danken wij alle personen die (een of meerdere keren) hebben gedoneerd met geld of in natura (bijvoorbeeld met materiaal voor de creatieve lessen). Hieronder de namen van alle personen die bij ons bekend zijn:

Nelly Deijle-Korver, Rik Deijle en Diana Dujardin, Bianca van Herwaarden, Marcus Gaul, Jeroen Goedbloed en Annemiek Bijma, Michiel Schoone, Martijn van den Berg, Ana van Keulen, Theo Kruijer, E. Moleveld, K. van Wagten, I.E. van den Berg, E. Bergsma CJ, M.H. Kok, H. van den Berg, R.J. Okkes JR., F.A. Heeremans, S. Heeremans, Inge de Meijer, Robert Jong en Eel, Mariska Molenaar, Giebert Schoone, Monica Csizmarik, Paula Melchers-Leal Alves, R.H.D. Puntman, R.G. Goedhart, Barry Groot, Jorgen Ouwehand, R.H. Leering, Voetbalclub Kampong Only Fun, Sandra Oosterwijk, Henny Krijt, Eva Mercks en Rutger Stronks, Cees Geerlings, Arjanto Verbaandert, Lisette Molenaar, Mathilde Hooyer, Nicole Vaartjes, Frank de Wilde, Sandra Eriks, Yvonne Sant, Anja Feikes, Ger en Mir, Marieke Scholten, Laura Hagedoorn, Denise Miltenburg, Monique Jordan, Jeroen Oud, Priscilla Hayes (DJ Miss Hayes) Marjolein en Marion, Hanneke de Wit, Martine Levijn, Bep Staring, Joke Molenaar, Marianne en Sandra, Nicole Nuhn, camping Le Mérou in Frankrijk, Thammy Sue, Renate Kruisdijk, Irene Ouwehand, Joke Bootsma, Hartini van Rijssel, Lara Peeters van LARASbags, Marjan Kraaijenhof, Jetske Verwaaijen, Adriana Maru, Cora en Geert vd Geer, Anneke van der Noord, Carole Overmaat & Ron van Riet, Kishen Bhoelai van R-Decoration, Fam. Koopmans, Ron Aearts, Ida Aarts, Susanti van Berkel, Alvi en Ralph.

Hartelijk dank voor alle personen die betrokken zijn geweest bij onze inzamelingsacties: Ireen Visser, Renske Hoeksema, Babita Soechit, Monique Hamar de la Brethonière, Cisca Hamar de la Brethonière, Karin Peters (Schilderkunst), Debbie Kakisina (fotografie) en Rob Brandt (beeldhouwwerk), Jelle van der Meer (Sonny), Jan-Joris Bol, Cees Geerlings, Menno van der Eem, Martijn van den Berg, Fred Heeremans, Michiel Kok, Joep Smit, Theo Kruijer, Ruurd Smeets, Annet Kruisdijk, Monica Cizmarik, Michiel Schoone, Giebert Schoone, Barry Groot, Eva en Erik, Rutger-Jan Bakelaar, Paula Melchers-Leal Alves, Sammie van der Hooft, Erika Koopmans, Yanien Veenendaal, Priscilla Hayes, Taike en Jesper, Marian Kraaijenhof, Untung Buter en Fiona Vorrink, Hartini van Rijssel.

Lees meer over: http://stichtingcreatiefhart.nl/inzamelingsacties/overige-inzamelingsacties-en-events/

Andere donaties bij de charity trek “Mount Everest Basecamp trek via 3 berpassen” hebben gedoneerd, en/of bij de charity “Kilimanjaro sponsor trek” die momenteel nog loopt, kunnen jullie zien via Geef.nl.

Lees hier over ontvangen donaties en subsidies door anderen, zoals bedrijven, instanties, instellingen, stichtingen en verenigingen.