Sponsors

Stichting Creatief Hart bedankt alle personen die vanaf de oprichting van de stichting een (financiële) bijdrage hebben geleverd ten behoeve van het doel waarvoor de stichting is opgericht. Persoonlijk wil ik, Dewi, oprichter van deze stichting de personen bedanken die tijdens de startfase het (kosteloos) mogelijk hebben gemaakt om het uiterlijk van de stichting vorm te geven. Nog steeds kan ik dankbaar gebruik maken van hun hulp als ik dat nodig heb.

André Koppenaal (WebPlus Hosting Design Edit & Hosting), Barry Groot (Grafisch ontwerper).

Verder bedanken ik en de andere bestuursleden, alle personen die een financiële bijdrage hebben geleverd bij een van onze inzamelingsacties en bijeenkomsten. Wij zullen hieronder de sponsors noemen. Er zijn echter ook personen die een donatie hebben gedaan maar die eerst hebben gegeven aan de persoon die voor een inzamelingsactie geld inzamelde, en dit later aan de stichting overmaakte. Denk aan een deelnemer van een fietsactie voor de stichting en die aan vrienden, collega’s en familie heeft gevraagd om hem of haar te sponsoren. Helaas weten wij dus niet altijd wie die personen zijn die hebben gedoneerd. Niettemin, wij bedanken hen natuurlijk ook van harte.

Donateurs die maandelijks een bedrag doneren: Jeroen Wanders, Cynthia Martens-Kompier, Annet Kruisdijk, Fam. P.M.J. van der Hooft en Fam. Koopmans.

Personen regelmatige een donatie doen: Michiel Schoone, Martijn van den Berg, Bianca van Herwaarden, Marcus Gaul.

Bij onze inzamelingsacties hebben wij een grote steun gehad aan personen die een of meerdere keren hebben gedoneerd met geld of op wat voor andere manier dan ook (bijvoorbeeld met materiaal voor de creatieve lessen) en/of hebben geholpen bij de evenementen/inzamelingsacties:

Theo Kruijer, E. Moleveld, K. van Wagten, I.E. van den Berg, E. Bergsma CJ, M.H. Kok, H. van den Berg, R.J. Okkes JR., F.A. Heeremans, S. Heeremans, Inge de Meijer, Robert Jong en Eel, Michiel Schoone, Mariska Molenaar, Giebert Schoone, Monica Csizmarik, Paula Melchers-Leal Alves, R.H.D. Puntman, R.G. Goedhart, Barry Groot, Jorgen Ouwehand, Jeroen Goedbloed en Annemiek Bijma, R.H. Leering, Voetbalclub Kampong Only Fun, Sandra Oosterwijk, Henny Krijt, Eva Mercks, Cees Geerlings, Menno van der Eem, Arjanto Verbaandert, Lisette Molenaar, Mathilde Hooyer, Nicole Vaartjes, Frank de Wilde, Sandra Eriks, Yvonne Sant, Anja Feikes, Ger en Mir, Marieke Scholten, Laura Hagedoorn, Denise Miltenburg, Monique Jordan, Jeroen Oud, Priscilla Hayes (DJ Miss Hayes) Marjolein en Marion, Hanneke, Martine Levijn, Bep Staring, Joke Molenaar, Marianne en Sandra, Nicole Nuhn, camping Le Mérou in Frankrijk, Thammy Sue, Renate Kruisdijk, Irene Ouwehand, Joke Bootsma, Hartini van Rijssel, Ana Maria, Yanien Veenendaal, Taike van Helmond, Jesper van Wieringen, Lara Peeters van LARASbags ,Marjan Kraaijenhof, Jetske Verwaaijen, Adriana Maru, Cora en Geert vd Geer, Anneke van der Noord, Carole Overmaat & Ron van Riet, Rik Deijle en Diana Dujardin, Nelly Deijle-Korver, Kishen Bhoelai van R-Decoration, Ron Aearts, Ida Aarts, Marian Kraaijenhof, Untung Buter en Fiona Vorrink.

Tevens de personen die voor de charity trek “Mount Everest Basecamp trek via 3 berpassen” hebben gedoneerd en/of voor de charity “Kilimanjaro trek” (die momenteel nog loopt) via Geef.nl.

Global Goals Subsidie – Gemeente Utrecht

Aan de stichting is een subsidie van € 4.000,- ter beschikking gesteld door de Gemeente Utrecht. Lees er hier over. In 2018 zullen er allerlei activiteiten plaats vinden in het kader van de doelstelling van de Gemeente Utrecht. Lees hier alvast algemene informatie over de Global Goals.

Bedrijven

DE48B4A7-58D2-4AC2-BD4F-A1FFA3A892A2[6]