Sponsors

Stichting Creatief Hart bedankt alle personen en bedrijven die vanaf de oprichting van de stichting tot met heden een (financiële) bijdrage hebben geleverd aan het goede doel van de stichting, of nog steeds doen, en alle personen die een financiële bijdrage hebben geleverd voor een van onze inzamelingsacties en bijeenkomsten. Wij zullen hieronder de sponsors noemen. Er zijn echter ook personen die een financiële bijdrage hebben geleverd en deze direct hebben gegeven aan de persoon die voor een inzamelingsactie geld inzamelde namens de stichting. Denk aan een deelnemer van een wieleractie voor de stichting en die aan vrienden, collega’s en familie heeft gevraagd om hem of haar te sponsoren. Helaas weten wij niet altijd wie die personen zijn die een bepaald bedrag hebben gedoneerd. Niettemin, wij bedanken deze personen natuurlijk ook van harte.

Donateurs die maandelijks een financieel bedrag doneren: Jeroen Wanders, Cynthia Martens-Kompier, Annet Kruisdijk, Fam. P.M.J. van der Hooft en Fam. Koopmans

Bij onze inzamelingsacties hebben wij een grote steun gehad aan personen die een of meerdere keren een donatie hebben gedaan (in geld of in natura):

André Koppenaal (WebPlus Hosting Design Edit & Hosting), Barry Groot (Grafisch ontwerper), Theo Kruijer, E. Moleveld, K. van Wagten, I.E. van den Berg, E. Bergsma CJ, M.H. Kok, H. van den Berg, Bianca van Herwaarden, R.J. Okkes JR., F.A. Heeremans, S. Heeremans, Annet Kruisdijk, Inge de Meijer, Robert Jong en Eel, Michiel Schoone, Mariska Molenaar, Giebert Schoone, Monica Csizmarik, Paula Melchers-Leal Alves, R.H.D. Puntman, R.G. Goedhart, Barry Groot, Jorgen Ouwehand, Jeroen Goedbloed en Annemiek Bijma, R.H. Leering, Voetbalclub Kampong Only Fun, Sandra Oosterwijk, Henny Krijt, Eva Mercks, Cees Geerlings, Menno van der Eem, Arjanto Verbaandert, Lisette Molenaar, Mathilde Hooyer, Nicole Vaartjes, Frank de Wilde, Sandra Eriks, Yvonne Sant, Anja Feikes, Ger en Mir, Marieke Scholten, Laura Hagedoorn, Denise Miltenburg, Monique Jordan, Jeroen Oud, Marjolein en Marion, Hanneke, Martine Levijn, Bep Staring, Joke Molenaar, Marianne en Sandra, Nicole Nuhn, camping Le Mérou in Frankrijk, Thammy Sue, Renate Kruisdijk, Irene Ouwehand, Joke Bootsma, Hartini van Rijssel, Ana Maria, Yanien Veenendaal, Taike van Helmond, Marjan Kraaijenhof, Jetske Verwaaijen, Adriana Maru, Cora vd Geer, Anneke van der Noord, Carole Overmaat & Ron van Riet, Rik Deijle en Diana Dujardin, Nelly Deijle-Korver, Ron Aearts, Marcus Gaul, Kishen Bhoelai (http://www.r-decoration.nl).

Tevens zijn er personen die op regelmatige basis een financiële donatie doen: Michiel Schoone, Martijn van den Berg, Bianca van Herwaarden

En de personen die voor de Mount Everest Basecamp trek hebben gesponsord via Geef.nl.

Bedrijven:

DE48B4A7-58D2-4AC2-BD4F-A1FFA3A892A2[6]