Stage

Stageplaatsen in Indonesië

Op zoek naar een mooie ervaring in Indonesië die je nooit meer zult vergeten? Deins je niet terug voor een pittige uitdaging? Dan hebben wij een mooie kans voor jou! Stichting Creatief Hart heeft plaats voor creatieve stagiairs die zich voor een periode willen inzetten op ons Creatief Educatief Centrum in Lovina, Bali dat sinds augustus 2018 van start is gegaan. Vanaf het januari 2019 zullen wij een beperkt aantal interessante stageplaatsen aanbieden. Het volledige stageprogramma is overigens nog volop in ontwikkeling.

Overigens zijn wij een mooie samenwerkingsverband aangegaan met stagebureau Sukaduka. Wil je niet alles zelf regelen? Lees dan hier wat Sukaduka kan bieden voor stagairs: Stage- en vrijwilligersbegeleiding Sukaduka-SCH

Wil je meer weten over Sukaduka? Lees hier op hun website: https://www.sukaduka.nl/

Wat wij je al kunnen vertellen

Je gaat voor kinderen met een lichte tot zware lichamelijke en/of verstandelijke beperking en/of geestelijke stoornis een creatief educatief programma opzetten en zelf uitvoeren. Wij zullen bepaalde algemene richtlijnen hanteren, dus je hoeft het niet helemaal alleen te doen. Je kunt er sowieso je eigen creatieve invulling aan geven want jij moet studiepunten binnenhalen en straks kunnen afstuderen.

Het gaat om kinderen met bijvoorbeeld autisme, down syndroom, doofheid, ze zijn ziek geweest, of zij zijn geboren met een lichamelijke afwijking waardoor lopen of met de handen werken moeilijker is. Het is de bedoeling dat jij ervoor zorgt dat deze kinderen gaan inzien dat zij echt iets kunnen en niet weggestopt hoeven te worden.

Niet alleen voor het creatieve programma ben je als student welkom, je kan ook een stage doen als je opleidingen volgt als Pedagogiek.

Het wordt zeker een flinke uitdaging maar niet minder leuk. Uiteraard heb je tijd genoeg om de mooiste plekken van Bali te ontdekken.

Stageplaatsen voor studenten in Nederland

Ook is het mogelijk om in Nederland een stageplaats te vervullen bij de stichting, of om je voor een andere opdracht voor je opleiding bij de stichting aan te melden. Voor studenten die een marketing- en/of communicatieopleiding volgen kan dit een mooie kans zijn.

Interesse?

Als je geïnteresseerd bent (of je kent iemand die geïnteresseerd is), stuur dan een e-mail naar stichtingcreatiefhart@gmail.com of via het contactformulier. Graag met je naam en adres, maar ook in het kort jouw beweegredenen om een stageplaats bij stichting Creatief Hart te willen doen en welke periode je eventueel zou willen.

Wij vinden, ieder kind verdient toch een eerlijke kans en een kleurrijk leven. Wie weet ga jij straks een waardevolle creatieve bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van ons creatief educatief centrum.