Stage

Stage in Indonesië

Wij bieden voorlopig geen stageplekken aan op onze projecten.

Stageplaatsen voor studenten in Nederland

Wel is het mogelijk om in Nederland een stageplaats te vervullen bij de stichting, of om je voor een andere opdracht voor je opleiding bij de stichting aan te melden. Voor studenten die een marketing- en/of communicatieopleiding volgen kan dit een mooie kans zijn.

Interesse?

Als je geïnteresseerd bent (of je kent iemand die geïnteresseerd is), stuur dan een e-mail naar stichtingcreatiefhart@gmail.com of via het contactformulier. Graag met je naam en adres, maar ook in het kort jouw beweegredenen om een stageplaats bij stichting Creatief Hart te willen doen en welke periode je eventueel zou willen.

Wij vinden, ieder kind verdient toch een eerlijke kans en een kleurrijk leven. Wie weet ga jij straks een waardevolle creatieve bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van ons creatief educatief centrum.