Stage

Stageplaatsen in Indonesië

Op zoek naar een mooie ervaring in Indonesië die je nooit meer zult vergeten? Deins je niet terug voor een pittige uitdaging? Dan hebben wij een mooie kans voor jou! Stichting Creatief Hart heeft plaats voor studenten die de opleiding Pedagogiek volgen en die zich voor een periode willen inzetten op het Creatief Educatief Centrum in Lovina, Bali dat sinds augustus 2018 van start is gegaan. Vanaf het januari 2019 zullen wij een beperkt aantal interessante stageplaatsen aanbieden. Het volledige stageprotocol is overigens nog volop in ontwikkeling.

Overigens zijn wij een mooie samenwerkingsverband aangegaan met stagebureau Sukaduka. Wil je niet alles zelf regelen? Lees dan hier wat Sukaduka kan bieden voor stagairs: Stage- en vrijwilligersbegeleiding Sukaduka-SCH

Wil je meer weten over Sukaduka? Lees hier op hun website: https://www.sukaduka.nl/

Wat wij je al kunnen vertellen

Het wordt zeker een flinke uitdaging maar niet minder leuk. Uiteraard heb je tijd genoeg om de mooiste plekken van Bali te ontdekken.

Stageplaatsen voor studenten in Nederland

Ook is het mogelijk om in Nederland een stageplaats te vervullen bij de stichting, of om je voor een andere opdracht voor je opleiding bij de stichting aan te melden. Voor studenten die een marketing- en/of communicatieopleiding volgen kan dit een mooie kans zijn.

Interesse?

Als je geïnteresseerd bent (of je kent iemand die geïnteresseerd is), stuur dan een e-mail naar stichtingcreatiefhart@gmail.com of via het contactformulier. Graag met je naam en adres, maar ook in het kort jouw beweegredenen om een stageplaats bij stichting Creatief Hart te willen doen en welke periode je eventueel zou willen.

Wij vinden, ieder kind verdient toch een eerlijke kans en een kleurrijk leven. Wie weet ga jij straks een waardevolle creatieve bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van ons creatief educatief centrum.