Stage

Aankondiging voor najaar 2018

Stageplaatsen voor kunstzinnige studenten

Op zoek naar een mooie ervaring in Indonesië die je nooit meer zult vergeten? Ben jij creatief en deins je niet terug voor een pittige uitdaging? Dan hebben wij een mooie kans voor jou! Stichting Creatief Hart heeft plaats voor stagiairs die zich voor een periode willen inzetten op ons Creatief Educatief Centrum in Lovina, Bali. Vanaf augustus 2018 gaan wij van start. Vanaf het najaar 2018 zullen wij interessante stage- en vrijwilligersplaatsen aanbieden. Het volledige stage- en vrijwilligersprogramma is overigens nog volop in ontwikkeling.

Overigens zijn wij een mooie samenwerkingsverband aangegaan met stagebureau Sukaduka. Wil je niet alles zelf regelen? Lees dan hier wat Sukaduka kan bieden voor zowel stagairs en vrijwilligers.

Wat wij je al kunnen vertellen

Je gaat voor kinderen met een lichte tot zware lichamelijke en/of geestelijke beperking een creatief educatief programma opzetten en zelf uitvoeren. Wij zullen bepaalde algemene richtlijnen hanteren, dus je hoeft het niet helemaal alleen te doen. Je kunt er sowieso je eigen creatieve invulling aan geven want jij moet studiepunten binnenhalen en straks kunnen afstuderen.

Het gaat om kinderen met down syndroom, of zij zijn doof, ze zijn ziek geweest, hebben net een zware operatie achter de rug, of zij zijn geboren met een lichamelijke afwijking waardoor lopen of met de handen werken moeilijker is. Het is de bedoeling dat jij ervoor zorgt dat deze kinderen gaan inzien dat zij echt iets kunnen en niet weggestopt hoeven te worden.

Het wordt zeker een flinke uitdaging maar niet minder leuk. Uiteraard heb je tijd genoeg om de mooiste plekken van Bali te ontdekken.

Interesse?

Als je geïnteresseerd bent (of je kent iemand die geïnteresseerd is), stuur dan een e-mail naar stichtingcreatiefhart@gmail.com of via het contactformulier. Graag met je naam en adres, maar ook in het kort jouw beweegredenen om een stageplaats in Indonesië te willen doen en welke periode je eventueel zou willen.

Wij hebben medio september 2018 de brochure voor het stageprogramma klaar met daarin alle benodigde informatie.

Wij vinden, ieder kind verdient toch een eerlijke kans en een kleurrijk leven. Wie weet ga jij straks een waardevolle creatieve bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van ons creatief educatief centrum.