Verkoop schilderij Hati Yang Kreatif

Schilderkunst voor het goede doel

Vorig jaar stond stichting Creatief Hart op uitnodiging van enkele kunstenaars die hun kunst exposeerden in een sfeervolle galerie, ‘Het Achterhuis’ te Roermond: Monique Hamar de la Brethonière, Cisca Hamar de la Brethonière, Karin Peters (Schilderkunst), Debbie Kakisina (fotografie) en Rob Brandt (beeldhouwwerk). De opbrengst van de entree werd gedoneerd aan het goede doel van de stichting. Daar waren wij even stil van, want het is toch geweldig dat kunstenaars die hun eigen werk exposeren, zo’n donatie doen!

Monique zal a.s. zaterdag aanwezig zijn op het zomerfeest van stichting Creatief Hart in Utrecht. Zij zal dan een kleine expositie houden. Wij zijn erg blij met haar. Want vandaag kregen wij het geweldige bericht dat zij de opbrengst van een van haar schilderijen wil doneren aan het goede doel van de stichting. En wat mooi, het schilderij (acryl op linnen doek, formaat 0.60×0.80) is vernoemd naar de Indonesische naam van het creatief educatief centrum op Bali dat nu nog in ontwikkeling is, “Hati Yang Kreatif” (Creatief Hart).

Het schilderij is te koop voor € 250,- excl. verzendkosten. Met dit bedrag kunnen wij weer een heleboel betekenen voor de kinderen in Indonesië op het gebied van duurzaam creatief onderwijs. Interesse in het schilderij? Stuur ons dan een berichtje.

Terima Kasih!

Lees hier meer over Monique.