De Creatief Hart wandelactie in mei

Voor jong en oud! Lekker gezond wandelen in de natuur.

Wandel mee in mei met stichting Creatief Hart, voor de kinderen met een beperking die les krijgen op het creatief educatief centrum “Yayasan Hati yang Kreatif” in Lovina, in Noord-Bali*.

Laat je sponsoren en wandel een financiële bijdrage bij elkaar voor het goede doel.

Een wandel-actie die individueel of in groepsverband uitgevoerd kan worden.

» Wanneer: Wanneer jij wil tussen 1 mei en 31 mei 2022.
» Waar: je mag zelf een route kiezen waar dan ook in Nederland. Het is natuurlijk erg leuk als je in een mooie natuuromgeving gaat wandelen.
» Afstand: Je mag zoveel wandelen als je wilt!
» Sponsoring: in je eigen netwerk zoek je sponsors en vraag je of ze je willen sponsoren per afstand of per kilometer. Als je (een) sponsor(s) hebt gevonden, kan de sponsor via deze link: Rabobank betaalverzoek Stichting Creatief Hart wandelactie de donatie overmaken. Geef deze link dus door aan je sponsor.** Je kan ook eerst zelf alle donaties verzamelen en het ingezamelde bedrag in één keer overmaken op het rekeningnummer van de stichting: IBAN: NL55 RABO 0110 2749 70 t.n.v. Stichting Creatief Hart, o.v.v. je naam_wandelactie2022.

Wat vragen we nog meer van je

» Tijdens de wandeling maak je één of twee leuke foto’s van de omgeving én een foto waar je zelf op staat (bijv. een goede selfie, of groepsfoto als je met meerdere mensen loopt). Die stuur je ná de wandeling naar ons toe.
» Van de ingezonden foto’s maken we een leuke collage (let op: die plaatsen we op sociale media en de website. Als je dat niet wil, laat het ons ajb weten).

Loterij

Iedere deelnemer krijgt een nummer. Vlak na 31 mei 2022 gaan we de loting houden (één voor volwassenen en één voor kinderen). Dus je maakt ook nog kans op een prijs(je)!

Aanmelden

Wil jij (of met een groep) meedoen? Stuur dan een e-mail naar stichtingcreatiefhart@gmail.com met de volgende gegevens:
» Naam (als het om een groep / gezin gaat, dan graag alle namen van de personen in de groep).
» Afstand en waar in Nederland (route).
» Telefoonnummer waarop je te bereiken bent, ook tijdens de wandeling.

Je hoeft niet van te voren door te geven wanneer je gaat wandelen. Zo ben je lekker flexibel in verband met je tijd en de weersomstandigheden. Geef het wel aan ons door zodra je echt gaat wandelen.

* De kinderen die op het creatief educatief centrum in Noord-Bali les krijgen maken een geweldige ontwikkeling door, dankzij de geweldige en vooral geduldige lokale personeelsleden Rundung en Mira. Omdat het nog steeds een onzekere tijd is, zullen wij (het bestuur en het team in Indonesië) de uitbreidingsplannen dit jaar nog niet uitrollen. We richten ons vooral op de continuïteit van een inspirerende leerplek waar de kinderen met een beperking aan hun creatieve en sociale vaardigheden kunnen blijven werken. Ook daarvoor hebben wij jullie support nodig. Elk kind meer dat door onze missie een kleurrijker bestaan heeft gekregen, brengt al blijdschap in ons hart. Volg de ontwikkelingen van de kinderen op Facebook en Instagram!

** Iedere sponsor maakt zelf een bedrag over via de betaal link. Wij zien dus alleen de aparte donaties ovv Stichting Creatief Hart wandelactie, en zullen dus niet per deelnemende wandelaar afzonderlijk zien wat het totaalbedrag is waarvoor hij/zij is gesponsord. Het beste is om voor jezelf te noteren hoeveel sponsors je hebt kunnen vinden en hoeveel ze hebben gesponsord (als ze dat willen vertellen aan je). Je kan dan achteraf per e-mail het opgehaalde totaalbedrag van jouw wandelactie kenbaar maken, maar dat hoeft dus niet.

Bekijk hier de promo video