Zomerfeest 2018

Zomerfeest op 14 juli 2018, locatie The Colour Kitchen in Utrecht. Net als vorig jaar, een bijzonder mooi feest om op terug te kijken. Wat een prachtig weer hadden wij en wat een geweldige opkomst, wel meer dan 100 volwassenen en kinderen.

Met dit keer een mini schilderij expositie van kunstenares Monique de la Brethonière en super leuk muziektheater van violiste Hartini en clown acteur Bart Droogers. Ook dit jaar weer verkoop van gemaakte handwerkjes en canvas foto’s gesponsord door Utung Buter en Fiona Vorrink, de altijd in trek zijnde Bingo werd weer verzorgd door Ron Aerts, met prachtige prijzen gesponsord door Theo Kruijer en Nelly Deijle.

Babita Soechit verzorgde de workshop cupcakes maken, en ter verkoeling hadden Jesper van Wieringen en Taike van Helmond een waterspektakel bedacht. Verder natuurlijk heel veel geknutsel voor de kinderen en gezelligheid voor de volwassenen.

Wij bedanken Joris Maas voor de groepsfoto. Knap dat het hem gelukt is met al die mensen. Erg blij met alle andere foto’s die wij kregen aangeleverd van andere mensen die die dag aanwezig waren, voor een mooie impressie van het feest. Deze foto’s zijn te vinden op onze Facebook pagina*.

Verder bedankt Yanien Veenendaal en haar vriendinnen, de 2 Mariekes, die hebben geholpen met de voorbereidingen.

Wij hebben ook weer donaties ontvangen die, net als de opbrengst van de canvas verkoop, voor het goede doel van de stichting worden gebruikt. Fijn! De opbrengst van de verkoop van de handwerkjes gaan naar Kadek Arie in Tabanan (Bali) die wij helpen om haar creaties aan de man te brengen.

Wij zijn enorm blij met de waardevolle support. Een hele mooie geslaagde dag!

* De foto’s staan op ‘openbaar’. Dus ook te zien als je geen facebook account hebt.